چه کسانی برنامه ها رو تدوین میکنند؟

یک تیم متخصص با گرایش های علمی مختلف نظیر متخصص حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ، تغذیه ، رژیم درمانی و .... که از تجربه زیادی در این حوزه برخوردارند با توجه به شرایط هر فرد به صورت اختصاصی برای هر شخص برنامه می نویسند.

خدمات سایت دکتر هدیه چیست؟

خدمات سایت دکتر هدیه شامل نوبت دهی اینترنتی جهت ویزیت در شعبه شهرکرد (تست اسکن سه بعدی، تست کوانتوم، تشخیص ناهنجاری های اسکلتی و عضلانی و...).همچنین نوشتن برنامه های تمرینی متناسب با سیستم بدنی افراد، برنامه های غذایی طبق سفره ی خانواده کاملا متنوع به صورت آنلاین و غیر حضوری وتخصصی می باشد.

برنامه چطور به دست ما می رسد؟

مشاوره، ثبت نام و تکمیل اطلاعات مورد نیاز و در نهایت ثبت پرونده جهت دریافت برنامه ها به طور کامل از طریق سایت دکتر هدیه امکان پذیر است و پس از بررسی پرونده و اطلاعات شما درصورت نیاز تماسی از طرف ما دریافت میکنید برای اطلاعات بیشتر و سپس  توسط تیم متخصص برنامه طبق زمان بندی مشخص روی پنل کاربری شما قابل دسترسی می باشد.

برنامه های تمرینی دکتر هدیه به چه صورت است؟

برنامه ها با هدف چربی سوزی، عضله سازی، اصلاح ساختار بدنی، فیتنس و  تناسب اندام،اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی و ... تهیه می شوند. تمام قسمت های بدن مورد توجه قرار می گیرند و افراد می توانند برنامه ای جامع و کامل در دسترس داشته باشند.

پشتیبانی سایت به چه صورت انجام می گیرد؟

مراجعین می توانند از طریق تماس با ما و قسمت پشتیبانی پنل کاربریشان با پشتیبانان سایت در ارتباط باشند و هر گونه نقطه نظر ، مشکل و سوالات خود را از این طریق با ما در میان بگذارند. در عین حال میتوانند باشماره تماس و ایمیل موجود درسایت با ما در ارتباط باشند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید