بادمجان و رول برنج

 

مواد لازم
3عدد بادمجان 1 فنجان 200گرم برنج 60 گرم پنیر سفید / فتا 400 میلی لیتر سس گوجه فرنگی 1 قاشق چایخوری ملاس اضافه کردن جعفری تازه.  

 


دستورالعمل
1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) گرم کنید.  بادمجان ها را از طول برش دهید و روی سینی فر که با کاغذ پخت پوشانده اید، یک لایه بچینید.  به مدت 10 دقیقه در فر تفت دهید.  برگردانید و 10 دقیقه دیگر تفت دهید. 

2. در این فاصله برنج را به قابلمه بریزید.  روی آن را با دو برابر آب بپوشانید و مزه دار کنید و یک بار هم بزنید.  آب را به جوش بیاورید سپس حرارت را کم کنید.  با درب بپوشانید و بجوشانید تا کاملاً آب آن گرفته شود.  برای برنج سفید 20 دقیقه طول می کشد: برای برنج قهوه ای 35 دقیقه.  یا در پلوپز بپزید.

3. پنیر سفید و جعفری را با استفاده از برنج اضافه کنید.  برای طعم دادن مزه دار کنید و مخلوط کنید تا ترکیب شوند.  یک قاشق غذاخوری از مخلوط را روی یک برش گیاهی پخته شده قرار دهید و آن را گرد کنید.  با هر برش این کار را تکرار کنید. 

4. رول های آماده را به یک بشقاب منتقل کنید.سس گوجه فرنگی را با ملاس مخلوط کرده و در قابلمه ای گرم کنید.  روی رول ها بریزید و با جعفری تازه تزئین کنید.

 

 


 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید